środa, 4 listopada 2015

09:55
Te książkę kupiłam kiedy byłam w ciąży. To był pierwszy raz, więc potrzebowałam czegoś kompetentnego, aby poczuć się pewniej, móc cokolwiek przewidzieć i nie bać się zbytnio porodu. Dostałam dokładnie to, co chciałam.

Jest to książka z masą przydatnych informacji i tych mniej przydatnych, ale też potrzebnych, ale nie wariować z poczucia braku kontroli. Świetną rzeczą w niej są ćwiczenia, które można wykonywać w czasie ciąży, ale także w połogu. Te pierwsze po to, aby poród lepiej przejść, a te drugie, aby szybciej wrócić do formy. Myślę, że możesz znaleźć tam odpowiedź na każde pytanie kłębiące się w Twojej głowie. Książka jest pełna jasnych, kolorowych ilustracji, które pomagają w wyjaśnieniu niektórych kwestii. Autorzy przeprowadzają czytelniczkę przez wszystkie etapy ciąży aż do połogu i karmienia piersią. Są omówione także problemy związane z laktacją.

Książka ta jest pisana przez lekarzy, ale wbrew pozorom nie jest pisana trudnym językiem. Jest bardzo czytelna, bardzo dobrze się ja czyta. Napisana dla każdej matki ciekawej rzeczywistości okołociążowej. Polecam!

  • Wydawnictwo Lekarskie PZWL
  • ISBN: 978-83-200-3949-8
  • Rok wydania: 2010

0 komentarze:

Prześlij komentarz